Konsultantka Energi w finale konkursu Telemarketer roku 2018

Konsultantka Energi, Beata Woźniak z Gdańska znalazła się w gronie czterech finalistów konkursu Telemarketer Roku 2018, w kategorii „Obsługa klienta”. Była to najpopularniejsza kategoria tegorocznej edycji. O nagrodę w niej walczyło aż 60 uczestników. Wyróżnienie cieszy podwójnie, ponieważ Energa była jedyną firmą z branży energetycznej, której przedstawiciel znalazł się w pierwszej czwórce w Polsce.

Do jubileuszowej, dziesiątej już edycji konkursu Telemarketer Roku, wpłynęło 171 zgłoszeń z ponad 30 firm. Konsultanci oceniani byli w ośmiu kategoriach: obsługa klienta, helpdesk dla klientów, helpdesk wewnętrzny, sprzedaż inbound, sprzedaż outbound, windykacja, inne projekty telefoniczne oraz wideorozmowa.

W finale konsultanci przeprowadzali rozmowę telefoniczną według specjalnie przygotowanego scenariusza. Byli także oceniani w trakcie indywidualnych rozmów z jurorami, podczas których musieli zaprezentować swoje umiejętności i odpowiedzieć na ich pytania.

– Ogromnie się cieszę z tego, że profesjonalizm naszej konsultantki został doceniony przez jury konkursu, zdominowanego dotychczas przez banki, ubezpieczycieli oraz firmy telekomunikacyjne. Wyróżnienie na tle takich potentatów to zdecydowany sukces Energi Obrotu. Nasza branża jest wyjątkowo wymagająca: nasi konkurenci i my sprzedajemy teoretycznie ten sam produkt. Na rynku można się wyróżnić ceną, ale to strategia na krótką metę. My postawiliśmy na jakość obsługi klienta, budowanie długotrwałych relacji, które są korzystne dla obu stron. Jestem przekonany, że wkrótce sięgniemy po główne trofeum konkursu. – mówi Dariusz Falkiewicz, prezes Zarządu Energi Obrotu.

Infolinia Energi Obrotu 555 555 555 czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 22.00.

Gratulujemy i zapraszamy do kontaktu!

źródło: komunikat prasowy Grupy Energa S.A.